Sydney baby!

Jag lever och jag njuter!!! Detta med att blogga här är inte ngt jag ens tänker på. Men just nu så försöker jag mobil blogga lite. Vi har haft några lata dgr och bara försökt ta in att vi är tebax. Kan säga att jag vill aaaaaaldrig hem!!! Robert, ta med dig milou o kom hit ;). Nyår var jättekul! Väldigt lyckat, tjaa hela veckan har ju varit det. Ja detta inlägg får bli kortfattat, hinner inte skriva mer just nu. Men jag mår bra, Dessie mår bra! Nu är vi i Manly. Har precis käkat, har badat, vilket behövdes då det är 43 grader varmt om inte varmare!! Im melting!!!
Kan inte ladda upp bilder just nu, men får försöka det nån annan dag. Ska tebax t Sydney imorn o flyttar då in i en lgh i två veckor och de har internet.
Ha det bäst!!!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: