Ännu en vecka..

Jaha, då har ännu vecka gått. Börjar känna lite panik över att jag bara har två veckor kvar, samtidigt som jag får skärpa till mig o se till att njuta i och av nuet. Idag är vädret inte det bästa men fortf varmt nog att gå sommarklädd förstås. Hör om alla bränder som härjar här och nu är det visst giftormsinvasion enl AF. Kan säga så här att vi märker inte av det minsta om alla bränder (Än, peppar peppar..). Jag får kommentarer fr oroliga vänner o fam men kom ihåg att Australien är större än Europa så som sagt, vi märker inte nåt. Förutom värmen som var jobbig förra veckan. I torsd gick jag o Dessie på Ivy poolbar. En supermysigt/trendigt ställe som har tre barer runt om en stor pool, underbart! Vi tog ett par drinkar innan vi begav oss hem. I fredags var det dags för fest o FEST blev det. Vi var ett stort gäng med vänner till Dessie och jag hade galet skoj, vilket jag kände av igår haha! Hmm, bakis är ordet med stort B. Men när "gänget" bestämde stranddag var det bara att hänga på. Jag är ju inte här för att ligga kvar i en lgh. Vi åkte till National Park ca 1 timme bilresa fr Sydney där det var underbara stränder. Så det blev lite sol o bad. Just det ja, vi bor just nu hos en vän till Dessie. Vi har ett eget rum med dubbelsäng, så skönt att slippa bo i ett hostel. Vi betalar hyra förstås men det blir oxå mycket billigare än hostel. Så jag har det gött!!!
Nä nu är det dags att ta itu med dagen!
Ha det!!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: